SEJEM NATOUR ALPE ADRIA 2016 JE ODPRL SVOJA VRATA – USPELA OKROGLA MIZA O TURISTIČNI PRIHODNOSTI

//

LOGO GR natour_banner  LOGO GR

 

27. mednarodni sejem s poslovno borzo Natour Alpe-Adria tudi uradno odprt

 

27. mednarodni sejem Natour Alpe-Adria, ki poteka na Gospodarskem razstavišču vse do sobote, 30. januarja, je tudi uradno odprt.
 
Letošnji Jakob, nagrada za odličnost in kakovost v turizmu, ki so ga podelili danes popoldne na slovesnem odprtju, pa je tudi znan. Tokrat ga je na temo »Inovativni turistični proizvod v naravi« prejel turistični proizvod Gozdni selfness lokalne turistične organizacije Laufer, Cerkno.

»Usmeritev mednarodnega turističnega sejma v zeleni, aktivni turizem s poslovno borzo Natour je prava odločitev Gospodarskega razstavišča, saj  postavlja v ospredje trajnostni turizem, z njim pa zeleno, aktivno in zdravo Slovenijo,« je na uradnem odprtju sejma Natour Alpe-Adria danes popoldne dejala Eva Štravs Podlogar, v.d. generalne direktorice Direktorata za turizem in internacionalizacijo na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo.

Letos že petič so na odprtju podelili tudi nagrado Jakob za odličnost in kakovost v turizmu. Komisija pod vodstvom prof. dr. Janeza Bogataja je med 23 kandidati za uresničene turistične projekte na temo »Inovativni turistični proizvod v naravi« dodelila Jakoba 2016 lokalni turistični organizaciji Laufer za turistični proizvod Gozdni selfness.

FOTO gozdni_selfness_1   FOTO gozdni_selfness_2

Mednarodna komisija v sestavi, predsednik prof. dr. Janez Bogataj (Slovenija), Jožko Sirk (Italija) in Lojze Wieser (Avstrija) ugotavlja, da je Gozdni selfness »resnično nov in svež turistični proizvod. V projekt prihajata in sta vanj vtkani izredna volja ter energija njegovih mladih nosilcev, ki se spajata z energijo naravnega okolja čudovite cerkljanske narave. Komisijo veseli še posebej dejstvo, da je to proizvod, ki ga (kot model) njegovi avtorji in avtorice lahko uspešno prenesejo tudi v druge turistične destinacije. Proizvod tudi dokazuje, kako je treba razvijati enostavne lokalne ali regionalne turistične vsebine, ki izvirajo iz lokalne nuje in pogojev, ki jih ponuja narava z njenimi pozitivnimi učinki na človeka,« so še zapisali.

Poleg Eve Podlogar Štravs sta zbrane nagovorila še Dejan Crnek, podžupan Mestne občine Ljubljana, ter mag. Iztok Bricl, direktor Gospodarskega razstavišča. Mag. Bricl je predstavil pester spremljevalni program sejma, na katerem sodeluje prek 300 turističnih akterjev iz 12 držav, poleg bližnjih sosednjih še iz Srbije, Bosne in Hercegovine, Makedonije, Nemčije in daljnih Nepala, Indije, Tunizije in Jordanije. Med slovenskimi razstavljavci je mogoče najti vse pomembne protagoniste – od Slovenske turistične organizacije, turističnih agencij, Turistične zveze Slovenije, Planinske zveze Slovenije, Turizma Ljubljana do zdravilišč, turističnih vodnikov, raznih lokalnih društev in drugih.

 

Dogajanje na sejmu

 

FOTO GR natour_alpeadria_2016_5

Okrogla miza z Dragom Bulcem: Krizni management v turizmu

11.00–13.00 / dvorana Povodni mož

Po turističnih rekordih v 2015  krizne razmere v letu 2016?

Kako podtalna vojna svetovnega terorizma spreminja formo in vsebino človekovega oddiha in preživljanja prostega časa – kako se pripraviti na nove razmere, kako izkoristiti geopolitične prednosti Slovenije, varne države Srednje Evrope.

FOTO GR natour_alpeadria_2016_4

Slovenski turizem je v letu 2015 zabeležil rekordno turistično bero, zato si slovenski turistični delavci upravičeno zadovoljno manejo roke in z optimizmom pričakujejo še uspešnejše turistično leto 2016.

Glede na vse, kar se dogaja v Sloveniji in okrog nje in tudi v globalnih okvirih, pa bo lahko turistično leto 2016 tudi eno od najbolj kriznih v celotnem obdobju samostojne slovenske države. Terorizem, migranti, postavljanje žičnih ovir na mejah znotraj EU in, seveda, tudi na slovenskih ter nadzor na mejnih prehodih bodo zagotovo negativno vplivali na turizem globalno in tudi lokalno. Na to moramo biti tudi v Sloveniji dobro pripravljeni in v slovenskem turizmu vzpostaviti sistem kriznega menedžmenta. S sistemom kriznega upravljanja bi na vseh ravneh slovenskega turizma, od vlade pa do slehernega turističnega poslovnega subjekta, lahko pravočasno reagirali na vse negativne pojave v svetovnem in domačem turizmu in tako tudi preprečili veliko negativnih posledic. Skratka, v slovenski turizem bi morali sistematično vpeljati sistem »Nič nas ne sme presenetiti«.

O vsem so udeleženci spregovorili  v sredo, 27. januarja, ob 11.00 uri na okrogli mizi na Gospodarskem razstavišču (dvorana  Povodni mož) v Ljubljani.

Na okrogli mizi, ki je vodil predsednik Društva turističnih novinarjev FIJET Slovenija, Drago Bulc, so sodelovali:

Eva Štravs Podlogar – v.d. generalne direktorice Direktorata za turizem in internacionalizacijo na Ministrstvu za gospodarstvo in tehnološki razvoj

Maja Pak – v.d. direktorice STO

Andrej Prebil – predsednik uprave Sava Hoteli

Marjan Batagelj – predsednik uprave Postojnska jama

Iztok Altbauer – direktor Skupnosti slovenskih naravnih zdravilišč

Petra Stušek – direktorica Turizma Ljubljana

Jan Ciglenečki – vodja predstavništva STO v Avstriji

Gorazd Čad – predsednik uprave Toleranca marketing

B2B BORZA NATOUR ALPE-ADRIA

13.30–15.00 / Marmorna dvorana

V okviru poslovne borze Natour Alpe-Adria organiziramo konferenco Natour s predstavitvami primerov dobrih praks. Predstavitev poteka v angleškem jeziku.

Predstavitve dobrih praks: 

Jure Culiberg, Berghi doo – Kolesarjenje kot poslovna priložnost za Kranjsko Goro / Biking as a Business Opurtunity for Kranjska Gora

Klemen Langus, Turizem Bohinj –  Mobilnost v destinaciji – primer Bohinj / Sloww Mobility- case Bohinj

Janko Humar, Turizem Bovec – Alpe Adria Trail – Etape po dolini Soče / Alpe Adria Trail- Soča Valley Stages

Sašo Salkič, TA Helia – Treking kolesarjenje po Sloveniji / Slovenia Trekking Cycling

DRAGO BULC – 50 LET TURISTIČNEGA NOVINARSTVA

14.00–15.00 / dvorana Urška 3

NAGRADO JAKOB DOBILA LOKALNA TURISTIČNA ORGANIZACIJA LAUFER ZA PRODUKT “GOZDNI SELFNESS”
Nagrado JAKOB za turistično kakovost in odličnost v regiji Alpe–Adria za leto 2016 podeljujemo za uresničene turistične projekte na temo Inovativni turistični projekti in programi v naravi (naravnem okolju). Danes je celotno svetovno turistično prizadevanje močno povezano  s poudarjanjem sonaravnega in vzdržnega (trajnostnega) razvoja. Številni turistični projekti in programi so ciljno usmerjeni v največjo možno mero simbioze določenih izobraževalnih, rekreativnih, sprostitvenih in drugih vsebin z naravnim okoljem. Pri tem slednje ne sme biti ogroženo, uničeno ali podrejeno turistični infrastrukturi ter raznim grobim posegom agresivne turistične industrije. Govorimo o druženju z naravo, o najbolj žlahtnem razmerju vseh živih bitij. Gozdovi, travniki, obrežja rek, jezer in morij, gorski svetovi, bivalna okolja ogroženih živalskih vrst, gnezdišča in zbirališča ptic … Še bi lahko naštevali številne možnosti, ki so bile pogost plen agresivne turistične industrije preteklih desetletij, danes pa predstavljajo naše najbolj poudarjene skrbi in težnje, da ustvarimo kar najbolj zanimive in hkrati prijazne programe. Vsem prijaviteljem sporočamo, da bo strokovna komisija za nagrado Jakob 2016 dosledno upoštevala naslednji temeljni sestavini letošnjega razpisa: inovativnost in naravno okolje.  Letošnjo nagrado JAKOB je dobila cerkljanska Lokalna turistična organizacija LAUFER za turistični proizvod GOZNI SELFNESS. Vabijo vas med krošnje dreves na sprostitev.

VIKI GROŠELJ – OD TURNCA DO HIMALAJE IN NAZAJ

15.30 / dvorana Povodni mož / Podelitev nagrade Jakob in predavanje Vikija Grošlja

Sejem Natour Alpe-Adria s ponosom napoveduje predavanje enega najbolj izkušenih slovenskih alpinistov.
Nihče ni bil tolikokrat v Himalaji. Noben Slovenec ni stal na tolikih osemtisočakih. Stal je na najvišjih vrhovih vseh sedmih celin. Nihče ni tolikim zmagovalcem stisnil roke. Najbrž nihče ni objokoval toliko mrtvih prijateljev in znancev, ki jih je vzela Himalaja. Nihče ni videl toliko obrazov velikanov Himalaje, kot prav on.
»Povzetek moje alpinistične poti od prvih začetkov na Turncu pod Šmarno goro, prek Slovenskih Alp, Dolomitov, Centralnih Alp,  Arktike in Antarktike, do Himalaje. Alpinizem je skozi leta zame postal način življenja. Dragocena življenjska izkušnja, ki jo lahko pridobim le z lastno izpostavljenostjo. Največji možni približek popolni svobodi, ki me hkrati uči odgovornosti. Uči me vztrajnosti, predanosti in zavezanosti cilju. Tovarištva, strpnosti in sočutja. Iskanja meja lastnih sposobnosti in zavedanja, kako neznatni in nepomembni smo v primerjavi s silami narave, ki nas obdajajo. Spodbuja me, da želim postati boljši. Ne le kot alpinist, ampak predvsem kot človek.«   

Seminar: Neverjetna Indija / INCREDIBLE INDIA

14.00 – 16.00 / dvorana Urška 4

Predstavitev Neverjetne Indije
Kratek kulturni program z nagovorom indijskega veleposlanika v Slovenija ter pogovor s predstavniki veleposlaništva in indijskega turizma
Organizator: Veleposlaništvo Indije

PROJEKT MLADI TURISTIČNI VODNIK

16.00 – 17.30 / dvorana Forum

Predstavitev projekta in tehnike turističnega vodenja
Organizator: Turistična zveza Slovenije

Nastop mažoretk in godbe Laško

17.00 / razstavni prostor Pivovarne Laško

TRAVEL MASSIVE EVENT

19.00 / Paviljon Jurček

Svetovna platforma Travel Massive, ki združuje posameznike in podjetja s področja turizma ima trenutno okrog 14.500 uporabnikov in nekaj 1000 podjetji, ki podpirajo povezovanje akterjev s področja turizma na globalni ravni. S sponzorstvom dogodka se bo Gospodarsko razstavišče postavilo ob bok velikim akterjem, kot so ITB Berlin, WTM London, Swiss Air, Intrepid Travel, GAdventures, Thomas Cook in podpbni, ki so že bili naši sponzorji v preteklosti.
 
»Z navdušenjem/velikim veseljem/Zelo veseli smo, da vas lahko povabimo na prvi mrežni dogodek v regiji Alpe-Jadran.
Na isti dan bo svoja vrata odprl največji sejem na temo potovanj in turizma v tej regiji, na katerem se bodo srečevali, spoznavali in se pogovarjali o poslu ljudje, ki delajo na tem področju.  Travel Massive Slovenia bo organiziral mrežni dogodek, kjer boste imeli priložnost, da boste spoznali in se povezali z drugimi turističnimi subjekti, lastniki podjetij in samostojnimi podjetniki iz širše regije; s njimi boste lahko delili svoja spoznanja, izkušnje in strokovno znanje. Na voljo boste imeli odprt mikrofon, s katerim boste v 30 sekundah predstavili širšemu občinstvu svoj posel in ideje o medsebojnem povezovanju. Ne pozabite na dobro voljo in zajeten kupček vizitk!
Veseli bomo, če boste povabili čim več prijateljev, sodelavcev in drugih turističnih delavcev, saj bomo tako soustvarili dogodek z največjo udeležbo doslej. Poskrbite le, da se boste vsi registrirali!«

Author: B. Polanský

Share This Post On

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *