Modri Svet mladim odpira vrata v svet energetike

Uspešno zaključena poletna marketinška šola Energetika.NET, ki je potekala v sklopu programa Modri svet, je mlade obogatila z novimi znanji, predvsem pa prvimi izkušnjami, ki jim bodo v prihodnosti pomagale pri preboju v svet odraslih. V sklopu poletne šole so spoznali različne predstavnike, delujoče na področju marketinga, iz energetske sfere in dobili prvo pravo priložnost, da se z reševanjem dejanskih izzivov izkažejo pred potencialnimi delodajalci, kot so podjetje ELES, Petrol, Energetika Ljubljana, Plinovodi, Energija plus in drugi.

Logotip Poletne soleTri dni trajajoča poletna šola marketinga programa Modri svet, ki je potekala v stimulativnem in kreativnem okolju ABC pospeševalnika, je mlade potisnila v ospredje, kjer so dobili priložnost, da prevzamejo aktivno vlogo pri soustvarjanju marketinških strategij različnih podjetji iz sveta energetike, hkrati pa pokažejo potencialnim delodajalcem potencial, ki ga skrivajo v sebi.

Poletna šola, ki jo Energetika.NET uspešno organizira že drugo leto zapored, je tokrat povezala mlade iz različnih področji. Udeleženka Nataša Gočen tako priznava, da je bilo do tega trenutka njeno znanje s področja energetike omejeno na »switch on« in »switch off«, ter da marketinga nikdar ni povezovala z energetiko. Pravi, da se ji je na poletni šoli zgodil »preklop«, obenem pa se veseli novih pridobljenih znanj: »Na jutranjem uvodnem predavanju sem se nekajkrat borila z rdečico saj se mi je zdelo, da bi odgovore na določena vprašanja vsekakor morala poznati. Zdaj jih poznam in za to se moram zahvaliti predavateljem, ki so nam prvi dan skozi cel dan predajali svoje znanje in izkušnje s področja energetike ter marketinga.« Navdušena je tudi nad praktičnimi znanji, ki jih je osvojila tekom tridnevnega intenzivnega programa: »Predvsem pa mi je v veselje to, da so nas v poletni šoli izzvali s praktičnimi primeri. Tako smo dobili priložnost, da se preizkusimo v postavljanju »marketinških« vodov in tako v gospodinjstva kot tudi gospodarske objekte uspešno distribuirati marketinška sporočila.«

Tjaša Šuligoj, udeleženka marketinške poletne šole Energetike.NET, dodatno ugotavlja, da je lahko tudi svet energetike zelo zanimiv: »Premišljen odnos do energetike je dolgoročna in pomembna tematika, ki jo program Modri svet Energetike.NET na zanimiv način približuje mladim. Poletna šola marketinga v energetiki poskuša v poletnih šolah izvabiti iz nas skrite potenciale in jih realizirati na trgu. Mladi se ob tem (na)učimo marsikaj novega in zanimivega, spoznavamo nove ljudi, iščemo nove priložnosti.«

Mateja Kegel Kozlevčar, vodja programa Modri svet pri Energetika.NET, v programu Modri svet vidi še veliko potenciala za razvoj v prihodnosti: »Mladi so nam že drugi leto dokazali, da je bila naša odločitev, da Modri svet iz Energetskih kariernih srečanj, ki smo jih pričeli izvajati konec leta 2013, nadgradimo v poletne šole, prava. Že v lanskem letu je praktično polovica mladih udeležencev poletne šole v zelo kratkem času prišla do zaposlitve, večina v energetiki. Tudi letošnji udeleženci so pokazali izreden potencial in verjamemo, da bo njihova karierna pot po novo pridobljenem znanju zagotovo lažja. Nam pa tovrstni uspešno zaključeni projekti dajejo energijo in predvsem nove ideje za razvoj programa Modri svet za katerega pričakujemo, da bo v nekaj letih postal vodilni energetski kadrovski inkubator v Sloveniji.«

V sklopu poletne šole so vsi udeleženci pripravili in uspešno zagovarjali idejno marketinško zasnovo projektov, ki so jih tokrat podala različna podjetja, poleg projektov Energetike.NET, so reševali tudi marketinške izzive Mestne občine Ljubljana – Zelene prestolnice leta 2016, Energetike Ljubljana in Energy escape room. »Med vsemi mladimi udeleženci poletnih šol bomo na koncu izbrali nekoga, ki bo opravljal plačano prakso v podjetju Energetika.NET. Že v sklopu poletne šole pa so mladi pridobivali pomembne informacije o priložnostih zaposlovanja v energetiki in širše in se, nekateri med njimi, že uspešno dogovarjajo za sodelovanja s potencialnimi delodajalci,« je še dodala Mateja Kegel Kozlevčar.

Medijska poletna šola že pred vrati! Prijave odprte še do torka.

V naslednjem tednu se bo odvijala še MEDIJSKA POLETNA ŠOLA Energetike.NET, prav tako del programa Modri svet. Potekala bo od 2. do 3. julija v prostorih podjetja Energija plus v Mariboru. Cilj medijske poletne šole je udeležence spoznati z medijskim svetom, ki pokriva področje energetike in jih seznaniti z načinom ter potekom medijskega dela, ki ne zajema zgolj novinarskega poročanja, pač pa tudi poznavanje osnov novinarske fotografije in celovit proces medijske produkcije. Dodatno bodo udeleženci spoznali strokovne izraze in pojme, ki se pojavljajo na področju energetike, se pobližje sprehoditi po energetskem medijskem zakulisju ter spoznali predstavnike potencialnih delodajalcev kot so Energija plus, GEA TV in seveda Energetika.NET.

Pravijo, da je potrebno do 30 leta poprijeti za čim več priložnosti in se ne bati napak, saj nas šele te popeljejo na pravo pot. Vsekakor šteje vsak podvig, sploh če je ta usmerjen v gradnjo lastne karierne poti, zato je prijav na medijsko poletno šolo Energetike.NET korak v pravo smer – PRIJAVA.

Več informacij za medije:

Vanja Žižmond, odnosi z mediji Modri svet | t +386 (0)41 945 877 | m vanja@povem.si

Prijave na poletne šole Modri svet:

PRIJAVE na medijsko šolo so odprte samo še to torka, 30. junij 2015. Za vse udeležence so na voljo tudi štipendije.

Author: Tina Drolc

Share This Post On

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *