Roadshow Kitajska 2015 – predstavitev slovenskega in hrvaškega turizma

 SPIRIT LOGO

Roadshow Kitajska 2015 – predstavitev slovenskega in hrvaškega turizma pod skupnim sloganom »Experience Croatia, Feel Slovenia« na turističnih delavnicah v Pekingu in Šanghaju

Šanghaj, 16. april 2015 – Predstavitev slovenskega turizma na Kitajskem sta v tem tednu zaznamovala dva pomembna dogodka, in sicer turistični delavnici 13. aprila v Pekingu in 15. aprila v Šanghaju.

Oba dogodka sta potekala v sodelovanju med slovensko nacionalno turistično organizacijo in Hrvaško turistično organizacijo (HTZ) pod sloganom »Experience Croatia, Feel Slovenia«.

 

Letošnjo slovensko delegacijo na Kitajsko pod okriljem Sektorja za turizem javne agencije SPIRIT Slovenija so sestavljala sledeča turistična podjetja: Kompas, Promet T&T, Happy Tours, Turistična agencija Palma, CEATM, Jago izlet in Turkish Airlines. Turističnih delavnic se je udeležilo skupno 200 kitajskih organizatorjev potovanj in turističnih agentov. Na obeh dogodkih so bili prisotni tudi vplivni kitajski poslovni mediji.

 

Karmen Novarlič, vodja Sektorja za turizem: »Kitajska ohranja svetovni turistični primat po številu potovanj v tujino, t.i. outbound potovanj, s preko 100 milijonov potovanj letno in ti tokovi bodo v tudi naslednjih letih zaznamovali tudi turizem. Veseli me in posebej smo ponosni, da bo Slovenija letošnja gostiteljica drugega visokega srečanja nove platforme 16 plus 1, torej sodelovanja držav Srednje in Vzhodne Evrope ter Kitajske. Naša država bo na podlagi uspešne kandidature in pogajanj, organizirala srečanje na najvišji ravni ministrov pristojnih za turizem, prav tako bo prvič gostila predsednika kitajske nacionalne turistične administracije in kitajsko spremljajočo delegacijo ob boku dogodka Strateški forum Bled, od 31.8 do 2.9. 2015. Obisk najvišjih turističnih predstavnikov Kitajske, je za Slovenijo doslej največja priložnost za vzpostavitev trdnih partnerskih odnosov na domačih tleh. Slovenija bo kitajskega predsednika z delegacijo sprejela z najvišjimi častmi, kar bo nedvomno zaznamovalo in tlakovalo prihodnja leta uspešnega sodelovanja.«

WS Šanghaj

Kitajski turistični trg je med najhitreje rastočimi turističnimi trgi na svetu, kar je občutiti tudi v Evropi. Slovenija beleži rast prihodov in prenočitev kitajskih turistov, v letu 2014 smo zabeležili 21% rast v prihodih in 23,3% rast v prenočitvah v primerjavi z letom prej. Za kitajske goste, ki v Slovenijo najpogosteje potujejo v poletnih mesecih, so najbolj zanimiva predvsem slovenska mesta, z Ljubljano na čelu, kjer je zabeleženih skoraj 60% vseh nočitev, sledijo gorska turistična središča oz. naravne znamenitosti Slovenije.

Kontakt: Livija Kovač Kostantinovič, livija.kovac@spiritslovenia.si, 01 58 98 565

spirit slovenija

Author: B. Polanský

Share This Post On

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *