ČEBELARSKI TURIZEM – PRILOŽNOST ZA SLOVENIJO

  WBD_logo_z_napisi

 

Trajnosti zavezana Slovenija ob Svetovnem dnevu čebel 



Ljubljana, 18. maja 2018 – Slovenska turistična organizacija (STO), ki trajnostno zavezo postavlja v samo jedro svojih aktivnosti, tematiko čebel in čebelarskega turizma že vrsto let intenzivno vključuje v tržno-komunikacijske aktivnosti. Z zgovornim sloganom »Be(e) responsible« je navduševala na globalni borzi WTM London 2017, izdala več publikacij na temo čebelarskega turizma, posebno pozornost Sloveniji kot deželi čebel in čebelarskega turizma pa je namenila v komunikaciji na spletnih straneh, družbenih omrežjih ter predstavitvah Slovenije doma, še posebej pa v tujini. Pravkar se na študijski turi ob priložnosti prve obeležitve Svetovnega dneva čebel mudijo novinarji globalno odmevnih tujih medijev.

V nedeljo, 20. maja, bomo po celem svetu prvič praznovali Svetovni dan čebel, pobudnica razglasitve Svetovnega dneva čebel pa je prav Slovenija. Na ta dan bo svetovna javnost vsako leto opozorjena na pomembnost ohranjanja čebel in drugih opraševalcev, ter pozvana h konkretnim aktivnostim za njihovo ohranjanje.  Svetovni dan čebel na najbolj pristni način pripoveduje zgodbo o edinstvenem čebelarskem turizmu v Sloveniji in ključno prispeva k povečanju prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot trajnosti zavezane dežele.

STO čebelarski turizem opredeljuje kot enega ključnih slovenskih turističnih produktov, ki na najbolj pristen način predstavlja Slovenijo kot deželo izjemnih naravnih danosti. V preteklosti je bila izvedena vrsta aktivnosti v podporo razvoju, predvsem pa promociji čebelarskega turizma, v letošnjem letu, ko bomo prvič obeležili Svetovni dan čebel, pa smo jih še intenzivirali.

Direktorica STO, mag. Maja Pak je ob tem poudarila: »Veseli me, da v nedeljo praznujemo Svetovni dan čebel na pobudo Slovenije. Na STO zgodbo o čebelah in z njimi povezana doživetja intenzivno vključujemo v promocijske aktivnosti doma in v tujini. Ob tej priložnosti smo pritegnili tudi pozornost pomembnih medijev, ki jih ob tem gostimo v Sloveniji, med njimi sta BBC Wildlife in National Geographic Russia, o tematiki pa so se že razpisali tudi pri The Guardian in The Telegraph. Z izjemno skrbjo za čebele utrjujemo prepoznavnost Slovenije kot trajnosti zavezane države in na načelih trajnostnega razvoja tudi temelji naš turizem. Da smo na pravi poti, potrjujejo ugledna priznanja, med njimi nagrada National Geographic za trajnostno politiko na področju turizma in priznanje Sloveniji, ki je lani postala Best Of Europe destinacija.«

V sodelovanju s Čebelarsko zvezo Slovenije je STO pripravila posebno publikacijo z naslovom na temo čebelarskega turizma v angleškem (Follow the bees)  in nemškem jeziku (Folgen Sie den Bienen), sodelovala pa je tudi pri pripravi kataloga ponudnikov čebelarskega turizma. Posebno pozornost smo čebelam in čebelarskemu turizmu namenili v okviru uradnega turistično-informacijskega portala slovenia.info na podstrani Praznujte z nami Svetovni dan čebel.  O tematiki, novostih in aktivnostih v zvezi s čebelarskim turizmom pa preko e-novic in komunikaciji na družbenih omrežjih redno obveščamo tako tujo kot domačo strokovno in širšo javnost. STO je v izbrane predstavitve v tujini STO vključila tudi paviljon Čebelji svet, ki ga je izdelalo MKGP.

Pod sloganom »Be(e) responsible« smo skozi zgodbo o čebeli v središče postavili tematiko na lanskoletni globalni turistični borzi WTM v Londonu in poželi veliko zanimanje medijske in strokovne javnosti, promocija čebelarskega turizma na trgu Velike Britanije pa velja za primer dobre prakse. Predstavitev slovenske zgodbe o čebelah je tudi del večine predstavitev za tuje novinarje in organizatorje potovanj na poslovnih dogodkih STO v svetu.

V sodelovanju z Uradom vlade za komuniciranje in Ministrstvom za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano v Sloveniji na študijskem potovanju ob prvi obeležitvi Svetovnega dneva čebel gostimo novinarje desetih svetovno znanih medijev, med njimi BBC Wildlife in National Geographic Russia.

Več o Svetovnem dnevu čebel vam je na voljo na spletni strani https://www.worldbeeday.org/si/

Naslovna fotografija: novinarji študijske ture uglednih svetovno znanih medijev.

Fotografija v tekstu: STO je na lanski globalni turistični borzi WTM London navdušila s sloganom »Be(e) responsible« in edinstveno zgodbo o čebeli in čebelarskem turizmu v Sloveniji.
Z leve proti desni: mag. Maja Pak, direktorica STO, mag. Tadej Rupel, veleposlanik RS v Londonu, Eva Štravs Podlogar, državna sekretarka MGRT.

Author: B. Polanský

Share This Post On

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.