KRISTALNI TRIGLAV ZA LETO 2017 STA PREJELA ANA ROŠ IN SLOVENSKA TURISTIČNA ORGANIZACIJA

LOGO SLOVENSKI TUR. NOVINARJI

 

Slovenska turistična organizacija in Ana Roš prejemnika Kristalnega Triglava 2017

 

Priznanje Kristalni Triglav 2017 bo Društvo turističnih novinarjev Slovenije na svečani prireditve v okviru Dnevov Slovenskega turizma drevi podelilo Slovenski turistični organizaciji z naslednjo obrazložitvijo.

LOGO STO 4

Potem, ko je Slovenska turistična organizacija avgusta 2015 postala spet samostojna, in ji je vlada za njeno delovanje dodelila več finančnih sredstev, je doživela pravi preporod. S številnimi inovativnimi aktivnostmi doma in še posebej v tujini, je v marsičem pomembno vplivala na stalno rast obiska  in seveda tudi na znatno povečanja priliva od tujih turistov. Poleg okrepljenih in inovativnih sejemskih nastopov, okrepljenega sodelovanja z najbolj vplivnimi tujimi mediji, ki so se odrazili v številnih zelo pozitivnih člankih in reportažah, je gostila v Sloveniji tudi številne blogerje in vplivneže, ki so močno vplivali na pozitivno oblikovanje javnega mnenja o Sloveniji in slovenskem turizmu v tistih državah, od koder k nam prihaja največ tujih turistov. Še posebej prek najrazličnejših omrežij pa je s svojimi izvirnimi in domiselnimi sporočili  z digitalno akcijo » Slovenija, Make New Memories«) v 19 jezikih v 15 državah dosegla kar 70 milijonov potencialnih obiskovalcev. Najsodobneje prenovljeno novo spletno stran «slovenija.info« , pa je v zadnjih dveh letih kar 10 milijonov obiskovalcev z vsega sveta.

Poleg osnovnega poslanstva – privabljanja tujih turistov, je Slovenska turistična organizacija pod povsod s simpatijami sprejetim geslom: »Slovenija – zelena, aktivna zdrava«, uspešno udejanjila  ZELENO SHEMO SLOVENSKEGA TURIZMA, prek katere v Sloveniji že z več kot 50 zelenimi destinacijami v praksi uveljavljamo razvoj trajnostnega turizma. Prav na osnovi tega je Slovenska turistična organizacija na  največjem svetovnem turističnem sejmu, na 51. Mednarodni turistični borzi v Berlinu dobila največjo nagrado za trajnostni turizem , ki jo podeljuje ugledna turistična revija  National Geographic. Slovenska turistična organizacija je s številnimi aktivnostmi na področju razvoja zelenega turizma odločilno vplivala tudi na proglasitev Slovenije kot prve Zelene države na svetu.

 

Vsi organizatorji letošnjih Dnevov slovenskega turizma pa so podelile Kristalni Triglav za osebnost 2017, ki je v letošnjem letu prispevala največ k turistični prepoznavnosti Slovenije v svetu, Ani Roš.

FOTO ANA ROŠ 1

O Ani Roš, kuharski mojstrici iz Hiše Franko v Starem Selu, je ponudnik video vsebin Netflix lani predvajal odmeven dokumentarec. Film o njenem delu in povezanosti s Posočjem je sprožil plaz prihodov gastronomskih gostov z vsega sveta. Sicer vajena gostovanj je bila deležna veliko povabil, še neznansko več pa po letošnjem januarju, ko so jo na spletišču World’s 50 Best Restaurants razglasili za najboljšo kuharsko mojstrico sveta za leto 2017.

V minulih mesecih so jo intervjuvali novinarji najvplivnejših medijev z vseh celin. Njena zgodba, ki jo piše s soprogom Valterjem Kramarjem in sodelavci, je v Slovenijo in Posočje privabila številne goste, ogromno pa jih prihod načrtuje, saj ga prilagajajo prosti mizi v Hiši Franko.

Ana Roš je je v minulem letu Slovenijo postavila na gastronomski in turistični zemljevid sveta. Je najbolj prepoznavna ambasadorka slovenskega turizma in izjemna ponudnica vsega, k čemur ta stremi: butičnega, zelenega in trajnostnega.

Author: B. Polanský

Share This Post On

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.