USPEŠNI NOČNI NAKUPI V BTC CITY – VEČ KOT 100.000 NOČNIH OBISKOVALCEV

  BTC City Ljubljana privabil več kot 100.000 nočnih obiskovalcev   Minuli petek, 25. novembra  2016, je BTC City Ljubljana zasijal v praznični svetlobi in na črni petek podaljšal nakupe do polnoči. Dogodek je zabeležil odličen obisk, saj je v popustih, presenečenjih, akcijski ponudbi in zanimivi nagradni igri uživalo več kot 100.000 ljubiteljev nakupovanja in druženja.   Dvakrat letno modni navdušenci ter ljubitelji nakupov in doživetij uživajo v posebnostih Nočnega nakupovanja v BTC Cityju Ljubljana. Ta edinstven dogodek zaznamuje čar noči, prav tako pa predstavlja prednost za ljudi v časovni stiski, ki lahko nakupe opravijo tudi v poznejših urah. Vrata prodajalen in lokalov so na ta dan namreč odprta vse do polnoči, trgovci pa obiskovalce razveseljujejo s posebnimi popusti, ugodnostmi in presenečenji. Tokrat je dogodek zaznamoval prav poseben čar, saj je potekal na tako imenovani črni petek. Znova je privabil množico obiskovalcev iz Slovenije in tujine. Obiskovalci so do največjega središča zabave in nakupovanja varno in hitro prišli peš, na kolesu ali z avtomobilom. Za popolnoma brezskrben in okolju prijaznejši dostop je poskrbel še brezplačen prevoz z mestnim avtobusom linije 27. Številne možnosti dostopa na območje so rezultat zavezanosti družbe BTC trajnostni mobilnosti in številnih infrastrukturnih izboljšav, ki so letos dodobra preobrazile BTC City Ljubljana.   Damjan Kralj, član uprave družbe BTC in direktor za trženje in marketing, dogodek označuje kot uspeh, saj je s pestro ponudbo in akcijskimi cenami odgovoril na pričakovanja obiskovalcev: »Nočno nakupovanje je sinonim za posebno nočno doživetje, ki ga pospremijo ugodni nakupi. Trgovci in gostinci so tudi tokrat pripravili številna presenečenja in že v predprazničnem času ustvarili nakupovalno vročico. Izjemen obisk, predvsem pa zadovoljstvo tako nakupovalcev kot poslovnih partnerjev utrjujeta položaj BTC Cityja Ljubljana, kar potrjuje naša prizadevanja, da bomo tudi v bodoče pripravljali inovativne zgodbe in programe, ki so v skladu s svetovnimi trendi. Soustvarjalci nočnih nakupov so ponudniki izdelkov in storitev iz celotnega območja največjega slovenskega nakupovalnega središča. Med njimi so tudi ponudniki nedavno predstavljenih inovativnih vsebin, kot sta sodobna bančna poslovalnica Addiko in »pop-up« trgovina Steklarne Hrastnik, imenovana GlaSHuta. Dogajanje je še dodatno popestrila nagradna igra »nagradni vetrovnik«, pri kateri so obiskovalci v posebni škatli z darilnimi boni v skupni vrednosti 500 EUR z rokami lovili leteče nagrade. Nočno nakupovanje v BTC Cityju Ljubljana je zaznamovalo uvod v praznično obarvan december. Že prihodnji vikend, v soboto, 3. decembra, bo ob 17. uri najmlajše in tiste malo starejše v dvorani A z obiskom razveselil Miklavž. Veselo praznično vzdušje se bo z zabavnimi dogodki nadaljevalo vse do vstopa v upanja polno novo leto...

Read More