IEDC-Poslovna šola School of Management se povezuje z Zhejiang University, China

Kako bo oživitev t.i. Svilene poti vplivala na Srednjo in Vzhodno Evropo in kakšna naj bo vloga Slovenije? Hangzhou (Kitajska) in Bled (Slovenija):“Eno temeljnih vprašanj, ki bo krojilo gospodarsko-politične razmere tega stoletja, je zagotovo: kako naj se Evropa prilagodi hitro razvijajočemu kitajskemu gospodarstvu in kako se bo Kitajska prilagodila novi vlogi Evrope,” poudarja prof. dr. Danica Purg, direktorica in dekanja IEDC-Poslovne šole Bled, ki je bila imenovana za članico mednarodnega svetovalnega odbora šole za management v  Hangzhouju (School of Management, Zhejiang University). Dr. Purgova je edina predstavnica Srednje in Vzhodne Evrope in edina ženska v odboru, ki ga sestavlja 23 vplivnih predstavnikov poslovnega in akademskega sveta iz Avstralije, Evrope, Japonske, ZDA in Kitajske; med njimi tudi Zong Qinghou, CEO, Wahaha Group, največjega kitajskega proizvajalca pijač; Zhang Xinsheng, nekdanji minister za izobraževanje na Kitajskem, Wang Jianzhou, CEO, China Mobile Limited; Masataka Ota, WASEDA University, Japonska;  Zhou Chengjian, CEO, Shanghai Metersbonwe Fashion and Accessories Co., Ltd. V sklopu zasedanja odbora, ki je potekal v Hangzhou, kjer bo septembra tudi vrh skupine 20 gospodarsko najmočnejših držav sveta G20, se je udeležila tudi okrogle mize o novih izzivih gospodarstva (na fotografiji), ki jo je vodil dekan prof. Wu Xiaobo, Zhejiang University. IEDC-Poslovna šola Bledi  in School of Management, Zhejiang University, Kitajska, pripravljata tudi program izmenjave udeležencev študijskega programa Executive MBA, pri čemer prof. dr. Purgova poudarja: “Samo s sodelovanjem bomo lahko ustvarili boljši svet, zato verjamem, da bo naše sodelovanje s Kitajsko koristilo ne le državama, temveč bo imelo tudi pozitivne globalne razsežnosti.” Več:...

Read More

LJUBLJANA DOBILA ŽE DRUGO ZLATO TURISTIČNO SRCE

  SACEN INTERNATIONAL TURIZMU LJUBLJANA PODARIL ŽE DRUGO ZLATO TURISTIČNO SRCE Ljubljana je v konkurenci 18 držav osvojila nagrado v akciji Zlato turistično srce Mediterana in jugovzhodne Evrope, letos v kategoriji celinskega turizma. To je že drugo priznanje z njihove strani, s čimer utrjujemo prepoznavnost kakovosti ponudbe na strateško pomembnih trgih JV Evrope za turizem v Ljubljani in širši regiji. Leta 2013 je bila nagrajeno ravno povezovanje turistične ponudbe v regiji Osrednja Slovenija. PREJEM PRVEGA ZLATEGA TURISTIČNEGA SRCA, V LETU 2013, V KATEGORIJI »ZLATA ČAŠA GOSTOLJUBJA JUGOVZHODNE EVROPE 2012« ZA PROJEKT POVEZOVANJA TURISTIČNE PONUDBE OSREDNJE SLOVENIJE Mednarodni center za napredek gostinstva in turizma Sacen International že 26 let podeljuje nagrade Zlato turistično srce. V okviru akcije »Izberimo najuspešnejše v turizmu mediteranske in jugovzhodne Evrope 2015« je mednarodna turistična patrulja v času ocenjevalnega postopka poleg Slovenije obiskala še Francijo, Italijo, Španijo, Avstrijo, Madžarsko, Srbijo, Turčijo, Romunijo, Bolgarijo, Bosno in Hercegovino, Črno goro, Hrvaško, Ciper, Tunizijo, Malto in Grčijo ter izbrala najboljše na različnih področjih. Ljubljana je tokrat osvojila nagrado »šampion celinskega turizma Mediterana in jugovzhodne Evrope«, na ostalih področjih pa so bile nagrajene še Italija, Španija, Francija, Madžarska, Hrvaška, Bosna in Hercegovina, Srbija in Črna gora (več tukaj). Prvi del priznanj so podelili v Beogradu na Skadarliji, 7. maja 2016, ostala pa bodo nagrajenim državam izročili v Benetkah, 27. septembra 2016, na svetovni dan turizma, ob prisotnosti predstavnikov UNWTO in Evropske komisije. To je že drugo priznanje s strani Sacen International, saj je Turizem Ljubljana prvo Zlato turistično srce prejel leta 2013 v kategoriji »Zlata čaša gostoljubja jugovzhodne Evrope 2012« za projekt povezovanja turistične ponudbe Osrednje Slovenije. V času podelitev priznanja aprila 2013 v Beogradu smo dobili tudi priložnosti predstaviti svojo dejavnost, s čimer pripomoremo k prepoznavnosti kakovosti ponudbe v Ljubljani in regiji. Z osvojenimi priznanji na strateško pomembnem trgu (Srbija je na primer po številu nočitev v Ljubljani na devetem mestu) vplivamo na pomemben segment ciljnih javnosti – strokovno javnost, v katero sodijo organizatorji potovanj, agenti, prevozniki in nenazadnje mediji. Delite z...

Read More