SEJEM NATOUR ALPE ADRIA 2016 JE ODPRL SVOJA VRATA – USPELA OKROGLA MIZA O TURISTIČNI PRIHODNOSTI

// 27. 1. 201627. 1. 2016 B. Polansky     27. mednarodni sejem s poslovno borzo Natour Alpe-Adria tudi uradno odprt   27. mednarodni sejem Natour Alpe-Adria, ki poteka na Gospodarskem razstavišču vse do sobote, 30. januarja, je tudi uradno odprt.   Letošnji Jakob, nagrada za odličnost in kakovost v turizmu, ki so ga podelili danes popoldne na slovesnem odprtju, pa je tudi znan. Tokrat ga je na temo »Inovativni turistični proizvod v naravi« prejel turistični proizvod Gozdni selfness lokalne turistične organizacije Laufer, Cerkno. »Usmeritev mednarodnega turističnega sejma v zeleni, aktivni turizem s poslovno borzo Natour je prava odločitev Gospodarskega razstavišča, saj  postavlja v ospredje trajnostni turizem, z njim pa zeleno, aktivno in zdravo Slovenijo,« je na uradnem odprtju sejma Natour Alpe-Adria danes popoldne dejala Eva Štravs Podlogar, v.d. generalne direktorice Direktorata za turizem in internacionalizacijo na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo. Letos že petič so na odprtju podelili tudi nagrado Jakob za odličnost in kakovost v turizmu. Komisija pod vodstvom prof. dr. Janeza Bogataja je med 23 kandidati za uresničene turistične projekte na temo »Inovativni turistični proizvod v naravi« dodelila Jakoba 2016 lokalni turistični organizaciji Laufer za turistični proizvod Gozdni selfness.    Mednarodna komisija v sestavi, predsednik prof. dr. Janez Bogataj (Slovenija), Jožko Sirk (Italija) in Lojze Wieser (Avstrija) ugotavlja, da je Gozdni selfness »resnično nov in svež turistični proizvod. V projekt prihajata in sta vanj vtkani izredna volja ter energija njegovih mladih nosilcev, ki se spajata z energijo naravnega okolja čudovite cerkljanske narave. Komisijo veseli še posebej dejstvo, da je to proizvod, ki ga (kot model) njegovi avtorji in avtorice lahko uspešno prenesejo tudi v druge turistične destinacije. Proizvod tudi dokazuje, kako je treba razvijati enostavne lokalne ali regionalne turistične vsebine, ki izvirajo iz lokalne nuje in pogojev, ki jih ponuja narava z njenimi pozitivnimi učinki na človeka,« so še zapisali. Poleg Eve Podlogar Štravs sta zbrane nagovorila še Dejan Crnek, podžupan Mestne občine Ljubljana, ter mag. Iztok Bricl, direktor Gospodarskega razstavišča. Mag. Bricl je predstavil pester spremljevalni program sejma, na katerem sodeluje prek 300 turističnih akterjev iz 12 držav, poleg bližnjih sosednjih še iz Srbije, Bosne in Hercegovine, Makedonije, Nemčije in daljnih Nepala, Indije, Tunizije in Jordanije. Med slovenskimi razstavljavci je mogoče najti vse pomembne protagoniste – od Slovenske turistične organizacije, turističnih agencij, Turistične zveze Slovenije, Planinske zveze Slovenije, Turizma Ljubljana do zdravilišč, turističnih vodnikov, raznih lokalnih društev in drugih.   Dogajanje na sejmu   Okrogla miza z Dragom Bulcem: Krizni management v turizmu 11.00–13.00 / dvorana Povodni mož Po turističnih rekordih v 2015  krizne razmere v letu 2016? Kako podtalna vojna svetovnega terorizma spreminja formo in vsebino človekovega oddiha in preživljanja prostega časa – kako se pripraviti na nove razmere, kako izkoristiti...

Read More