Modri Svet mladim odpira vrata v svet energetike
Jun28

Modri Svet mladim odpira vrata v svet energetike

Uspešno zaključena poletna marketinška šola Energetika.NET, ki je potekala v sklopu programa Modri svet, je mlade obogatila z novimi znanji, predvsem pa prvimi izkušnjami, ki jim bodo v prihodnosti pomagale pri preboju v svet odraslih. V sklopu poletne šole so spoznali različne predstavnike, delujoče na področju marketinga, iz energetske sfere in dobili prvo pravo priložnost, da se z reševanjem dejanskih izzivov izkažejo pred potencialnimi delodajalci, kot so podjetje ELES, Petrol, Energetika Ljubljana, Plinovodi, Energija plus in drugi. Tri dni trajajoča poletna šola marketinga programa Modri svet, ki je potekala v stimulativnem in kreativnem okolju ABC pospeševalnika, je mlade potisnila v ospredje, kjer so dobili priložnost, da prevzamejo aktivno vlogo pri soustvarjanju marketinških strategij različnih podjetji iz sveta energetike, hkrati pa pokažejo potencialnim delodajalcem potencial, ki ga skrivajo v sebi. Poletna šola, ki jo Energetika.NET uspešno organizira že drugo leto zapored, je tokrat povezala mlade iz različnih področji. Udeleženka Nataša Gočen tako priznava, da je bilo do tega trenutka njeno znanje s področja energetike omejeno na »switch on« in »switch off«, ter da marketinga nikdar ni povezovala z energetiko. Pravi, da se ji je na poletni šoli zgodil »preklop«, obenem pa se veseli novih pridobljenih znanj: »Na jutranjem uvodnem predavanju sem se nekajkrat borila z rdečico saj se mi je zdelo, da bi odgovore na določena vprašanja vsekakor morala poznati. Zdaj jih poznam in za to se moram zahvaliti predavateljem, ki so nam prvi dan skozi cel dan predajali svoje znanje in izkušnje s področja energetike ter marketinga.« Navdušena je tudi nad praktičnimi znanji, ki jih je osvojila tekom tridnevnega intenzivnega programa: »Predvsem pa mi je v veselje to, da so nas v poletni šoli izzvali s praktičnimi primeri. Tako smo dobili priložnost, da se preizkusimo v postavljanju »marketinških« vodov in tako v gospodinjstva kot tudi gospodarske objekte uspešno distribuirati marketinška sporočila.« Tjaša Šuligoj, udeleženka marketinške poletne šole Energetike.NET, dodatno ugotavlja, da je lahko tudi svet energetike zelo zanimiv: »Premišljen odnos do energetike je dolgoročna in pomembna tematika, ki jo program Modri svet Energetike.NET na zanimiv način približuje mladim. Poletna šola marketinga v energetiki poskuša v poletnih šolah izvabiti iz nas skrite potenciale in jih realizirati na trgu. Mladi se ob tem (na)učimo marsikaj novega in zanimivega, spoznavamo nove ljudi, iščemo nove priložnosti.« Mateja Kegel Kozlevčar, vodja programa Modri svet pri Energetika.NET, v programu Modri svet vidi še veliko potenciala za razvoj v prihodnosti: »Mladi so nam že drugi leto dokazali, da je bila naša odločitev, da Modri svet iz Energetskih kariernih srečanj, ki smo jih pričeli izvajati konec leta 2013, nadgradimo v poletne šole, prava. Že v lanskem letu je praktično polovica mladih udeležencev poletne šole v zelo kratkem...

Read More